Respon Ayda Jebat Tentang Hubungan Cinta Zul Ariffin dan Zahirah Mcwilson ini Memang MERAGUKAN!!! 

Respon Ayda Jebat Tentang Hubungan Cinta Zul Ariffin dan Zahirah Mcwilson ini Memang MERAGUKAN!!! 
Respon Ayda Jebat Tentang Hubungan Cinta Zul Ariffin dan Zahirah Mcwilson ini Memang MERAGUKAN!!!

Hubungan cinta antara Zul Ariffin dan Zahirah Mcwilson memang tidak perlu diperkatakan lagi, walaupun peminat Drama berhantu 'RINDU 200%' mahukan Ayda dan Zul bercinta.
Saya tidak mahu mengulas lanjut tentang hal itu kerana ia tiada kena-mengena dengan diri saya. Saya dan Zul hanya mesra di set penggambaran. Malah di luar set ketika sedang melepak, kami bergurau kasar dengan membahasakan diri masing-masing sebagai ‘aku dan kau. Dengan siapa Zul mahu menjalin hubungan, itu adalah hak peribadi dia. Saya bukan siapa-siapa untuk menghalang dia. Ingin ditegaskan, saya dan dia hanya rakan sekerja. Tidak lebih daripada itu,” jelasnya kepada Kosmo! Online
 
Bila fikirkan balik, kadang-kadang pelakon tak over pun. Tapi statement dalam artikel dan segelintir peminat yang fanatik sampai mengharapkan pelakon bercinta.

Kalau ikutkan mesra di lokasi dan cinta lokasi dari zaman Sembilu lagi. Cuma bezanya dulu takde IG, FB so pelakon jarang post gambar mesra etc.

Sekarang je artis mcm Ayda Jebat banyak post foto-foto macam tu. Cuma dalam kes Ayda, dulu agak over sbb terbawa-bawa sampai ke luar lokasi kemesraan tu tanpa fikir sensitiviti masyarakat yang melihat. Zul tu, no komen la. Hihi...

Dan skrg Ayda nampak makin matang. Keep it up girl.

0 Response to "Respon Ayda Jebat Tentang Hubungan Cinta Zul Ariffin dan Zahirah Mcwilson ini Memang MERAGUKAN!!! "

Post a Comment