"Saya akan jelaskan RM30 K itu Sekaligus, tapi...." - Aidil Zafuan tampil menetapkan syarat

"Saya akan jelaskan RM30 K itu Sekaligus, tapi...." - Aidil Zafuan tampil menetapkan syarat

"Saya akan jelaskan RM30 K itu Sekaligus, tapi...." - Aidil Zafuan tampil menetapkan syarat

Kes tuntutan mutaah Rita Rudaini nampaknya seperti menemui jalan penyelesaian apabila Aidil menyatakan akan menyelesaikan tuntutan itu sekaligus.

Namun dia akan menyelesaikan tuntutan itu sekirannya menerima surat daripada mahkamah?
Cuma pihak saya belum menerima sebarang surat dari mahkamah untuk membuat pembayaran itu. Harap-harap tiada isu lain timbul. Setakat ini saya membayar nafkah anak-anak macam biasa,” jelasnya kepada mStar Online.
Menurutnya lagi, dia dianggap melanggar perintah mahkamah sekiranya gagal melunaskan bayaran itu.

Apa yang peliknya, apa lagi yang perlu ditunggu Aidil? Masih ingin bermain tarik tali dengan bekas isterinya itu walaupun sudah diperintahkan mahkamah?

Agaknya Aidil menunggu imbuhan daripada kemenangan Piala AFC oleh pihak JDT?

0 Response to ""Saya akan jelaskan RM30 K itu Sekaligus, tapi...." - Aidil Zafuan tampil menetapkan syarat"

Post a Comment